دیمیتری پایه حرف آخر را زد؛ در وستهام می مانم

دیمیتری پایه حرف آخر را زد؛ در وستهام می مانم

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم ملی پوش فرانسوی پس از یک فصل عالی در وستهام و همچنین درخشش در رقابت های یورو 2016، تأکید کرد که فصل آینده را هم در این تیم لندنی سپری خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، دیمیتری پایه مهاجم تیم وستهام انگلیس گفت: علیرغم پیشنهاداتی که داشتم، فصل بعد را هم صد در صد در وستهام بازی خواهم کرد.

این مهاجم 29 ساله پس از بازی های درخشان در فصل گذشته همراه با وستهام و همچنین حضور بسیار موفق در یورو همراه با تیم ملی فرانسه، مورد توجه چندین باشگاه اروپایی از جمله رئال مادرید بود.

پایه روز گذشته در مصاحبه با مطبوعات انگلیسی از تصمیم قطعی خود برای ماندن در وستهام گفت و تصریح کرد برای فصل جاری هیچ برنامه ای برای جدایی از این تیم لندنی ندارد. وی درباره تصمیمش گفت: می دانم که چندین پیشنهاد از تیم های مختلف به باشگاه ارائه شده، اما من عاشق وستهام هستم. فصل گذشته برای من بسیار رؤیایی بود و الان هم بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم تا باز هم در ترکیب وستهام به میدان بروم. صد در صد در این تیم می مانم، چون این باشگاه را بسیار دوست دارم و عاشق هواداران تیم هستم. دیمیتری پایه فصل گذشته در ترکیب وستهام 9 گل زده و 12 پاس گل به ثبت رساند و در اکثر بازی های این تیم، عملکرد بسیار تأثیرگذاری داشت.

 

2081