آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - چهارشنبه

آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - چهارشنبه

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا - چهارشنبه

باشگاه یوونتوس ایتالیا قصد دارد کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید را به خدمت بگیرد. پیشتر وولفسبورگ آلمان پیشنهادی 30 میلیون یورویی به رئال مادرید ارائه کرده بود که با مخالفت باشگاه اسپانیایی مواجه شد.

باشگاه منچستر یونایتد به دنبال جذب سس فابرگاس از تیم چلسی است. خوزه مورینو بسیار علاقمند است تا در صورتی که انتقال سایر بازیکنان مورد نیاز وی به اولدترافورد منتفی شود، از سس فابرگاس که فصل قبل هم در چلسی با هم همکاری داشتند، در فصل آینده در ترکیب شیاطین سرخ استفاده کند.

رابسون کانو ستاره ولزی دو پیشنهاد با دستمزد هفتگی 100 هزار پوندی از دو باشگاه بیجینگ گوان و جیانگسو سانینگ دریافت کرده است. این بازیکن مشکل رضایتنامه ندارد و پس از جدایی از ریدینگ، بازیکن آزاد است.

پس از آنکه آرسن ونگر تصمیم گرفت تا با تیری آنری قطع همکاری کند، دو تیم واتفورد و وستهام قصد دارند پیشنهاداتی برای مربیگری باشگاه به این اسطوره آرسنال ارائه دهند.

باشگاه گالاتاسرای ترکیه قصد دارد با ارائه پیشنهادی به ارزش 3 میلیون پونمد ویلفرد بونی را به صورت قرضی از منچستر سیتی انگلیس جذب کند.

پس از جلسه روز سه شنبه، رسانه های بریتانیایی اعلام کردند سام آلاردایس فعلاً به عنوان محتمل ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی انگلیس شناخته می شود.

باشگاه لیورپول قصد دارد پیشنهادی 21 میلیون پوندی را برای جذب آندرسون تالیسکا وینگر تیم بنفیکا ارائه دهد.

باشگاه بارسلونا اسپانیا برای انتقال لوکاس دینیه از پاری سن ژرمن به مبلغ 20 میلیون یورو موافقت کرد.

آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال قصد دارد طی روزهای آینده با مدیر برنامه های گونزالو هیگواین نشستی داشته و در مورد انتقال این بازیکن به لندن مذاکراتی را انجام دهد. گفته می شود این بازیکن خواهان عقد قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به اضافه سایر مزایا و پاداشهاست.

باشگاه وستهام قصد دارد تا پیشنهادی را برای جذب توماس ورمالن از تیم بارسلونای اسپانیا ارائه دهد تا این ملی پوش بلژیکی را جذب کند.

گزارش های رسیده حاکی از آنست که بارسلونای اسپانیا در پی جذب هکتور آلمانی است.

باشگاه منچستر یونایتد تمایل دارد تا آکسفورد بازیکن باشگاه وستهام و تیم زیر 19 ساله های انگلیس یعنی آکسفورد را به خدمت بگیرد.