آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا

آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین اخبار از نقل و انتقالات اروپا

باشگاه ویا رئال اسپانیا هم به جمع تیم های خواهان خوان ماتا هافبک منچستر یونایتد انگلیس پیوست. علاوه بر ویا رئال، تیم های اورتون و والنسیا هم برای جذب خوان ماتا تلاش می کنند.

تیم وستهام انگلیس برای جذب گونزالو هیگواین مهاجم تیم ناپولی ایتالیا پیشنهادی 70 میلیونی ارائه کرده است. این تیم انگلیسی برای جذب مهاجم آرژانتینی، رقیب سختی مثل آرسنال را بر سر راه خود می بیند.

باشگاه چلسی انگلیس با ارئه پیشنهادی به ارزش 40 میلیون پوند خواهان جذب ژائو ماریو هافبک تیم اسپورتینگ شد.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس گفت که باشگاه انگلیسی با ارائه درخواست 20 میلیون پوندی در پی جذب لوکاس هرناندس از تیم آتلتیکو مادرید است.

باشگاه ساندرلند انگلیس با ارائه پیشنهاد 4 میلیون پوندی، خواهان جذب سمپسون مدافع لستر سیتی شد.

باشگاه وستهام قصد دارد در روزهای آینده مذاکراتی را با نماینده کارلوس باکا انجام خواهند داد. این باشگاه لندنی قصد دارد برای به خدمت گرفتن باکا از میلان، مبلغ 26 میلیون پوند هزینه کند.

چلسی انگلیس هم قصد دارد تا به زودی مذاکرات برای جذب انگولو کانته از تیم لستر سیتی را از سر بگیرد. علاوه بر آبی پوشان لندنی، باشگاه شانگهای هم پیشنهادی 35 میلیون پوندی برای جذب کانته ارائه کرده است.

باشگاه آرسنال اعلام کرد حاضر است به عنوان بخشی از مبلغ انتقال گونزالو هیگواین از ناپولی، اولیور ژیرو را به این تیم ایتالیایی واگذار کند. در حال حاضر چند تیم از سوپر لیگ چین هم با پیشنهاد تقریبی 50 میلیون یوروی خواهان جذب هیگواین هستند.

تاتنهام قصد دارد با پیشنهادی به ارزش 17 میلیون پوند وینسنت یانسن از تیم آلکمار هلند را به خدمت بگیرد. قرار است این بازیکن روز یکشنبه هفته آینده به لندن رفته و در تست پزشکی باشگاه لندنی شرکت کند.

تیم های انگلیسی استوک سیتی و واتفورد هم به جمع تیم های خواهان ماریو لمینا هافبک یوونتوس پیوستند. در حال حاضر تیم لایپزیک از آلمان به عنوان جدی ترین مشتری لمینا به حساب می آید.

 

2081