دلایل استعفای مارچلو بیلسا از زبان خودش

دلایل استعفای مارچلو بیلسا از زبان خودش

وبسایت رسمی برنامه نود - تنها 48 ساعت پس از انتخاب مربی جدید لاتزیو، رسانه های خبری ایتالیا روز چهارشنبه خبر استعفای وی را منتشر کردند.

به گزارش سایت نود، سرمربی آرژانتینی لاتزیو دلایل استعفای خود از سرمربیگری لاتزیو ایتالیا را اعلام کرد؛ این اتفاق در حالی رخ داد که تنها 48 ساعت از انتخاب مارچلو بیلسا به عنوان مربی فصل آینده لاتزیو گذشته بود. 

روز گذشته، مارچلو بیلسا مربی مستعفی لاتزیو ایمیلی را برای مدیر باشگاه لاتزیو ارسال و در آن از دلایل استعفای خود از سمت مربیگری این تیم را اعلام کرد. وی در نامه خود به این مسئله اشاره کرده بود که قراردادی که بین او و لاتزیو امضا شده دیگر اعتبار ندارد زیرا باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد و نتوانست حداقل شرایط ذکر شده در قرارداد را تا تاریخ 5 جولای را تأمین کند.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، فهرست بازیکنان مورد نظر بیلسا شامل مانداندا، سنگربان فرانسوی که به کریستال پالاس ملحق شد، رودریگو کایو مدافع میانی 22 ساله سائوپولو و جرمی مورل مدافع لیون بود. علاوه بر این بازیکنان، جذب مائوریسیو ایسلا یا جین بیوسجور مدافع تیم ملی شیلی، در کنار انر والنسیا یا فلورین تائووین از نیوکاسل از دیگر شرایط ذکر شده در قرارداد بود. ضمن اینکه آلکساندر پاتو برزیلی هم از بازیکنان درخواستی بیلسا بود که باشگاه هم در حال انجام مذاکرات با این مهاجم برزیلی است اما قرارداد او هم در زمان تعیین شده نهایی نشد. 

به این ترتیب، مارچلو بیلسا با ذکر دلایل فوق و اهمال مسئولان باشگاه در جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، استعفای خود از سمت مربیگری تیم لاتزیو ایتالیا را اعلام کرد.

 

2081