هالگریمسون: بازیکنانم نمی دانند که چه کار بزرگی انجام داده اند

هالگریمسون: بازیکنانم نمی دانند که چه کار بزرگی انجام داده اند

وبسایت رسمی برنامه نود - مربی تیم ملی ایسلند گفت شاید بازیکنان تیم ملی از موفقیت بزرگ خود هیچ آگاهی نداشته و به همین خاطر است که مدام به حمایت هواداران اشاره کرده و آنها را پیروز واقعی یورو می دانند.

به گزارش سایت نود، هایمیر هالگریمسون در مورد موفقیت هایی که تیم ملی ایسلند به دست آورده گفت: فکر نمی کنم خود بازیکنان بدانند که چه موفقیت بزرگی را به دست آورده اند. رسیدن به مرحله یک چهارم یورو کار ساده ای نیست؛ بسیاری از تیم های بزرگ از رسیدن به این مرحله باز مانده اند. من به بازیکنان خودم افتخار می کنم که توانستند چنین کار مهمی را انجام دهند، کاری که در رؤیای مردم کشورمان هم نمی گنجید و شاید حضور در یورو برای آنها کافی بود اما ما ثابت کردیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم همانگونه که تیم ملی هندبال ما هم چند سال پیش این کار را در المپیک انجام داد. بازیکنان بزرگ ما به خوبی دریافتند که زندگی از این پس برای آنها رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت و آنها باید تلاش بیشتری انجام دهند تا در دوره های بعدی به موفقیت های بیشتری دست یابند.

تیم ملی ایسلند دیشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2016 با نتیجه 5 بر 2 بازی را به فرانسه میزبان واگذار کرد و از ادامه این رقابتها حذف شد. و به این ترتیب رؤیای تیم ملی ایسلند در پایان بازی دیشب به پایان رسید.

 

2081