رمضانی: هواداران تراکتور انگیزه ام را دوچندان می کنند/ خوشحالم در تیم شهرم بازی می کنم

رمضانی: هواداران تراکتور انگیزه ام را دوچندان می کنند/ خوشحالم در تیم شهرم بازی می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سابق استقلال گفت: از میان پیشنهاداتم، تراکتور را به خاطر هواداران پرشورش انتخاب کردم.

به گزارش وب سایت نود، علیرضا رمضانی هافبک تیم استقلال امروز قراردادش با این باشگاه را فسخ کرد. او که بنابه گفته خودش پیشنهادات متعددی هم داشت، تراکتور را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. وی در این خصوص گفت: بعد از جدایی ام از استقلال تصمیم گرفتم به تیمی بروم که مثل استقلال پرطرفدار باشد و در این بین انتخابی بهتر از تراکتورسازی نمی توانستم داشته باشم.

وی ادامه داد: من خودم اصالتا آذری هستم و برایم باعث افتخار است که به تیم بزرگ تراکتورسازی پیوستم. هواداران پرشور این تیم زبانزد هستند و این موضوع انگیزه ای دوچندان برای من است که بتوانم فصل فوتبالی خوبی را همراه آنها پشت سر بگذارم. تیمهای پرطرفدار همیشه برتری ویژه ای نسبت به رقبایشان دارند و تراکتور هم تیمی است که با هواداران پرشورش در فوتبال ما مطرح است. از همین رو خوشحالم که می توانم در کنار هم زبان هایم در تیمی توپ بزنم که یکی از قطب های فوتبال ایران است.

رمضانی که در زمان حضور قلعه نویی در استقلال به عضویت این تیم در آمد و حالا قرار است تا دوباره شاگرد وی باشد تصریح کرد: خوشحالم باز هم با امیر قلعه نویی کار خواهم کرد. او مربی بزرگی است و من می دانم که در تراکتور و زیر نظر امیر قلعه نویی انتظارات از من بالاست و امیدوارم بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای این تیم باشم.

 

2051