علیرغم ابراز تمایل منچستر برای به خدمت گرفتن ملی پوش آلمانی؛ مت هوملس: می خواهم در آلمان بمانم!

علیرغم ابراز تمایل منچستر برای به خدمت گرفتن ملی پوش آلمانی؛ مت هوملس: می خواهم در آلمان بمانم!

وبسایت رسمی برنامه نود - مت هوملس که به عنوان یکی از گزینه های خرید لوئیس فان خال در منچستر یونایتد هم به حساب می آمد، بار دیگر اعلام کرد علیرغم تمایل منچستریها برای به خدمت گرفتن او ترجیح می دهد تا در آلمان به فوتبال خود ادامه دهد.

به گزارش سایت نود، وی در مصاحبه با مطبوعات آلمانی اظهار داشت به این مسئله واقف است که به راحتی می تواند در سایر لیگ های معتبر اروپایی بازی کند اما عدم حضور منچستر یونایتد در لیگ قهرمانان مسئله ای است که باعث می شود هوملس در تصمیم خود برای انتقال به منچستر تجدیدنظر کرده و بر تصمیم خود مبنی بر ادامه فوتبالش در آلمان مصر باشد.

هوملس در مصاحبه خود به این مسئله اشاره می کند: به خوبی می دانم لیگ آلمان هم همانند لالیگا و لیگ برتر انگلیس از کیفیت های خوبی برخوردار است و بازی در این لیگ هم به سادگی نیست؛ عواملی که برای انتخاب تیم آینده خود در نظر می گیرم اینست که باشگاه بعدی باید برای من جذابیت داشته، و در جایگاه بالایی قرار داشته و همچنین در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم حاضر باشند. اما آنچه که از همه برایم مهمتر است، حضور در لیگ قهرمانان اروپاست.

همچنین هوملس در مورد پیوستنش به آرسنال گفت: هیچگاه قرار نبوده به آرسنال برود و پیشنهادی هم از سوی این تیم برای به خدمت گرفتن من وجود نداشته است. وی در مورد شایعات پیشنهادات تیم های اسپانیایی گفت: هیچگاه به طور جدی از لالیگا پیشنهادی دریافت نکرده ام. 

2081