گزارش اختصاصی ورزش سه درباره خرید احتمالی مارسی/ ادامه سریال ایران - مارسی با وجود تکذیب‌ها

گزارش اختصاصی ورزش سه درباره خرید احتمالی مارسی/ ادامه سریال ایران - مارسی با وجود تکذیب‌ها

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فرانس فوتبال روز پنج شنبه جزئیات تازه ای را از پیشنهاد دهنده ادعایی "ایرانی" با ذکر ارقام نجومی برای خرید سهام و همچنین سرمایه گذاری در باشگاه المپیک مارسی منتشر کرد، همه نگاه ها به سمت موضع مسئولان هما معطوف شد.


بر همین اساس مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نسبت به این خبر واکنش نشان داده و ضمن تکذیب آن گفت: "هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، بدبنوسیله خبر فوق را تکذیب کرده و اعلام می‌کند این خبر ارتباطی با این شرکت ندارد. هم اکنون اولویت و سیاست مدیران هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"، بازسازی ساختار و نوسازی ناوگان در جهت رفاه حال هموطنان و خدمت رسانی به ملت شریف ایران به شمار می‌رود."

 


ظاهرا میزان تماس های خارجی نیز به حدی بوده که هما ناچار به اطلاع رسانی از طریق حساب توئیتری خود شده است:


. @aviationirancom But that's just Iran Air. Other Iranian investors are involved as well.
— Aviation Iran (@aviationirancom) 10 juin 2016

در ادامه اطرافیان مارگارت دریفوس مالک فعلی باشگاه نیز اکیدا این اخبار را تکذیب کردند. با همه این احوال کانال تلویزیونی "جنوب فرانسه" و سایت های اینترنتی مارسی دست از پیگیری موضوع برنداشته اند و همچنان امیدوارند خریداری از مبدا ایران با پیشنهادی وسوسه انگیز موجبات خروج این باشگاه مردمی را از بحرانی که با آن دست به گریبان است فراهم کند: در حالی که باشگاه برای دریافت لیسانس خود برای فصل آینده تنها 9 روز فرصت دارد تا تکلیف بدهی 40 میلیون یورویی خود را مشخص کند، کانون هواداران المپیک مارسی به نشانه اعتراض به سوء مدیریت، پیش خرید بلیط های فصل آینده را متوقف کرده است.

 


سایت فوسه ان  با خودداری از ناامیدی بعد از تکذیبیه های اخیر می نویسد: "این درست که فرانس فوتبال نام ایران ایر را به عنوان خریدار مارسی آورده بود، ولیکن این پیست که ما را به قلمرو پارس می کشاند می تواند اجبارا از مشتقات کمپانی ایران ایر نباشد چرا که این هفته نامه از وجود شرکتی در لوکزامبورگ صحبت کرده بود. در واقع این احتمال وجود دارد که ایرانی های دیگری در صدد خرید این باشگاه باشند. پس می باید همچنان موضوع را دنبال کرد."


در این بین انتشار شایعاتی چون علاقه مندی المپیک مارسی به جذب کریم انصاری فرد از دامن زدن به سریال فوتبالی ایران-مارسی نمی کاهد هر چند که تا این لحظه خبر سایت ورزش یونان بازتابی در سایت های فرانسوی نداشته است.


شاهین اشکان