تساوی در دو بازی باقی مانده هفته بیست و چهارم/بد شانسی ملوان و فیروز کریمی در دقیقه 91

تساوی در دو بازی باقی مانده هفته بیست و چهارم/بد شانسی ملوان و فیروز کریمی در دقیقه 91

ورزش > لیگ برتر - در دو بازی باقیمانده از هفته بیست و چهارم لیگ برتر ملوان مقابل پیکان و سایپا مقابل پدیده به تساوی دست یافتند.

در ادامه هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر روز سه شنبه دو دیدار برگزار شد که ملوانی ها در خانه از پیکان پذیرایی کردند و سایپای البرز هم مهمان پدیده خراسان بود.

در نخستین بازی ملوانی ها که پس از آمدن فیروز کریمی به این تیم کاملا متحول شده اند در حالی که تا آخرین دقایق از پیکان پیش بودند در دقیقه 90 گل مساوی را دریافت کردند تا امتیازها را با تیم ته جدولی لیگ برتر تقسیم کنند.برای ملوانی ها سید جلال رافخایی(در دقیقه 33)گلزنی کرد و گل پیکان را هم مصطفی شجاعی (در دقیقه 91 از روی نقطه پنالتی)به ثمر رساند.

با تساوی در این مسابقه ملوانی ها 25 امتیازی شدند و در همان رده یازدهم جدول رده بندی باقی ماندند.این یک امتیاز اما برای پیکانی ها ارزش زیادی داشت چرا که آنها 23 امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گسترش فولاد یک پله در جدول رده بندی صعود کردند.آنها در حال حاضر در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند. 

اما در دیگر بازی امروز شاگردان مجید جلالی به تساوی بدون گل مقابل پدیده دست یافتند.پدیده با گرفتن یک امتیاز به عدد 26 رسید و پایین تر از پرسپولیس در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفت.سایپا هم 34 امتیازی شد و در رده قبلی خودش یعنی رده هفتم جدول باقی ماند.

251 41