عکس/ ملی‌پوش راگبی بانوان بعد از مدت‌ها از روی تخت بلند شد

 عکس/ ملی‌پوش راگبی بانوان بعد از مدت‌ها از روی تخت بلند شد

وبسایت رسمی برنامه نود - ملی پوش راگبی بانوان سال گذشته تصادف کرد.

به گزارش سایت نود، سارا عبدالملکی بعد از حادثه تصادف در بیمارستان بستری شد و مدت‌ها تحت مراقبت کامل بود. گفته می‌شد این ملی‌پوش راگبی ایران ضربه مغزی شده و ممکن است توان راه رفتن نداشته باشد. عبدالملکی که چند ماه پیش از بیمارستان مرخص شد، امروز این عکس را در اینستاگرامش منتشر و اعلام کرد بدون هیچ مشکلی موفق شده روی پاهایش بایستد.

39046