پیکه با ۱۳ توپ‌ربایی، عامل پیروزی بارسا مقابل سلتاویگو

پیکه با ۱۳ توپ‌ربایی، عامل پیروزی بارسا مقابل سلتاویگو

پیکه با ۱۳ توپ‌ربایی، عامل پیروزی بارسا مقابل سلتاویگو

رسانه‌های اسپانیا معتقدند یک دلیل عمده موفقیت بارسلونا مقابل سلتاویگو درخشش خیره‌کننده جرارد پیکه در امور دفاعی تیم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس با وجود گذشت 2 روز از پیکار بارسا با سلتاویگو و کسب برد خفیف یک برصفر کاتالان‌ها مقابل حریف، صحبت در مورد این بازی یاران لیونل مسی در رسانه‌ها همچنان ادامه دارد.

روزنامه آس اسپانیا در تحلیلی در مورد این مصاف عنوان کرد هر چند تک گل بازی را ژرمی ماتیو به ثمر رساند و باعث کسب هر 3 امتیاز بازی شد اما کاتالان‌ها در کسب این موفقیت به جرارد پیکه بسیار مدیون هستند.

 

*ارائه یک بازی بی‌عیب و نقص

گزارشگر این نشریه در مقاله خود با بازبینی فیلم بازی، عنوان کرده برخلاف گذشته در این مصاف پیکه، مدافع میانی و ملی‌پوش بی‌اشتباه عمل کرده است.

در واقع بازی بی‌عیب و نقص این مدافع کمک شایانی کرد تا خط دفاع تیم تحت امر کاتالان‌ها مقابل ویگو، با اقتدار عمل کند.

*13 توپ ربایی

براساس این گزارش پیکه در کنار شور و هیجان زیادی که در بازی از خود نشان داد، در نبردهای  تن به تن بسیار خوب عمل کرده است.

طبق آماری که ارائه شده، پیکه 13 مرتبه در طول 90 دقیقه بازی، توپ‌ربایی از حریف داشته است.

وی همچنین پاس‌‌های دقیق زیادی به هم‌تیمی‌هایش در عرض و طول زمین داد که باعث تحرک بیشتر بارسا شد.

 

*پیکه: با انریکه بهتر هم می‌شویم

پیکه که فصل را با عدم آمادگی آرمانی آغاز کرد، بعد از پیروزی مقابل سلتاو ویگو اظهار داشت:‌ فکر نمی‌کنم فقط من در کار دفاعی خوب کار کردم. کل خط دفاع خوب بود. با این خط دفاع در واقع بارسا یکی از بهترین خطوط دفاع جهان را در اختیار دارد. با وجود انریکه اطمینان دارم که عملکرد ما هر روز از قبل برجسته‌تر خواهد شد.