بیانیه کافه فوتبال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال

 بیانیه کافه فوتبال درباره انتخابات فدراسیون فوتبال

وب سایت رسمی برنامه نود-  پس از انتخابات فدراسیون فوتبال،‌ کافه فوتبال تشکلی مدنی که در چند سال گذشته فعالیت های مدنی داشته و مراسم مختلف یادبود و همچنین بحث های چالشی در مسایل مدیریتی را در قالب میزگردهایی مطرح کرده است،‌بیانیه ای صادر کرده و آن را در اختیار سایت نود قرار داد:

به گزارش وب سایت نود، متن بیانیه کافه فوتبال به شرح زیر است:

شنبه 18 اردیبهشت 1395 در تقویم فوتبال ایران به ثبت رسید. روزی که رییس،نواب رییس و اعضای جدید هیات رییسه با رای اعضای محترم مجمع فدراسیون فوتبال برای چهار سال عهده دار مسئولیت فدراسیون فوتبال شدند.

کافه فوتبال به عنوان جمعی متشکل از فرهیختگانی منتسب به زیرمجموعه های فوتبال اعم از مربیان،مدیران،داوران، روسای هیات ها و اصحاب رسانه ضمن تبریک به آقایان مهدی تاج، علی کفاشیان و سرکارخانم عرب عامری بعنوان رییس و نواب رییس برگزیده و همچنین تبریک به آقایان مهندس محمود شیعی، حیدر بهاروند،فریدون اصفهانیان، عبدالکاظم طالقانی و هدایت ممبینی بعنوان اعضای جدید هیات رییسه برای این عزیزان در مسئولیت پیش رو آرزوی موفقیت می کند.

کافه فوتبال همچنین وظیفه خود می داند از مجموعه گسترده ای از کارشناسان، اعضای محترم مجمع و اهالی دلسوز رسانه که جملگی در برگزاری شایسته ،روشنگری و سالم سازی فضای انتخابات ایفای نقش داشته اند نیز تقدیر کند. 

شایسته است این مهم را متذکر شویم محافلی چون کافه فوتبال متشکل از طیف گسترده ای از کارشناسان و اهالی فن همواره اهتمام ویژه ای به آگاهی بخشی در عرصه ی فوتبال داشته و دیده بانی و کارشناسی مسائل فوتبال کشور را وظیفه ذاتی خود می داند. لذا از مسئولین فدراسیون فوتبال انتظار می رود با درک متقابل، دغدغه های کارشناسان را با هدف کمک به فوتبال کشور مورد اهتمام ویژه قرار دهند.

 

با آرزوی فردایی بهتر برای فوتبال کشور عزیزمان

اهالی کافه فوتبال