رئال مادرید 1-0 منچسترسیتی / فینال مادریدی این بار در میلان

 رئال مادرید 1-0 منچسترسیتی / فینال مادریدی این بار در میلان

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید با گل به خودی فرناندو از سد حریف انگلیسی خودش گذشت تا در نخستین فینال زیدان حریف رقیب همشهری شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان از ساعت 23:15 در برنابئو به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی متعادل آغاز شد و اما پیش از اینکه موقعیت جدی روی دروازه ها پیش بیاید تیم مهمان در دقیقه 10 وینسنت کمپانی را به دلیل مصدومیت از دست داد تا مانگالا جای او را پر کند.

رئال در ادامه فشار حملاتش را افزایش داد و پس از خلق چند فرصت خوب سرانجام در دقیقه 20 با ضربه زیبای بیل که به فرناندو خورد و تغییر مسیر داد موفق شد به گل برسد. حملات رئال پس از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 36 به گل دوم هم رسیدند اما گل راموس به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

بازی در دقایق پایانی نیمه نخست با برتری رئال ادامه پیدا کرد و این نیمه در نهایت با همان یک گل به سود تیم میزبان به پایان رسید. رئال نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 روی اشتباه اوتامندی صاحب یک موقعیت مناسب شد اما مودریچ نتوانست گل دوم را بثمر برسند.

حملات رئال در این دقایق تمامی نداشت و جو هارت با عکس العمل خوب مانع از گلزنی رونالدو شد. پیگرینی با بیرون کشیدن توره و آوردن استرلینگ در دقیقه 61 سعی کرد تیمش را از زیر فشار بیرون آورد.

رئال در دقیقه 64 تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه سر بیل روی کرنر کروس با اختلاف اندکی به بیرون رفت. با نزدیک شدن به دقایق پایانی تیم مهمان که در آستانه حذف قرار داشت برای زدن گل تساوی جلو کشید. تلاش تیم انگلیسی به موقعیت جدی خلق نشد.