خبر ویژه/ جلسه مصطفی آجرلو با مهدی محمد نبی در یک کافه

 خبر ویژه/ جلسه مصطفی آجرلو با مهدی محمد نبی در یک کافه

وب سایت رسمی برنامه نود- سردار مصطفی آجرلو یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات دیروز در کافه «خانه فوتبال» که منتسب به خود آجرلوست با دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال دیدار کرده است.

به گزارش وب سایت نود، آجرلو دیروز جلسه ای با مهدی محمد نبی، دبیرکل برکنار شده فدراسیون فوتبال برگزار کرده است. این جلسه در بخش وی آی پی کافه «خانه فوتبال» برگزار شده و طبق گزارش هایی که به سایت نود رسیده است، آجرلو و نبی در حال رایزنی هایی برای انتخابات فدراسیون فوتبال بوده اند.

یکی دو خبرنگار که دیروز برای دیدن بازی رئال سوسیه داد و رئال مادرید به این کافه رفته بودند این خبر را به سایت نود دادند.

مهدی محمد نبی از ارکان رای آوردن علی کفاشیان در انتخابات اسفند 90 بود که اواخر سال 93 توسط خود علی کفاشیان کنار گذاشته شد و علیرضا اسدی به جای او نشست. البته وزارت ورزش و جوانان هم مخالف ادامه کار نبی به عنوان دبیرکل در فدراسیون فوتبال بود. سید هادی آیت اللهی نایب رئیس اول سابق فدراسیون فوتبال هم از کسانی بود که در رای آوردن کفاشیان در انتخابات اسفند 90 نقش مهمی داشت اما علی کفاشیان با فشار وزارت ورزش و جوانان، وی را کنار گذاشت.

در هر حال به نظر می رسد که آجرلو هنوز فکر می کند نبی این قدرت را دارد که با اعضای مجمع لابی کند و مثل سال 90 که برای کفاشیان رای جمع کرد، برای آجرلو هم رای جمع کند.

برخی خبر حاکی از آن است که اگر آجرلو رییس فدراسیون فوتبال شود، دبیرکلش مهدی محمد نبی خواهد بود، البته خود آجرلو هنوز رسما اعلام نکرده است که دبیرکلش چه کسی است. دبیرکل عزیزمحمدی در صورت رای آوردن علیرضا اسدی است و مهدی تاج هنوز رسما دبیرکلش را اعلام نکرده اما به نظر می  رسد وی روی امیر عابدینی برای دبیرکلی نظر داشته باشد.