لیگ جزیره / سه امتیاز حساس برای کلاغ ها در جدال با پاردو

 لیگ جزیره / سه امتیاز حساس برای کلاغ ها در جدال با پاردو

وبسایت رسمی برنامه نود - نیوکاسل سه امتیاز مهم را به دست آورد.

به گزارش وبسایت نود، هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلستان، عصر شنبه با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در مهمترین دیدارها، نیوکاسل و ساندرلند در جنگ برای فرار از سقوط، به امتیازات مهمی دست یافتند.

نتایج به این شرح است:

اورتون در خانه خود با نتیجه 2-1 برنموث را شکست داد و به رده یازدهم صعود کرد. کلورلی و بینس دو گلزن تافی ها در این مسابقه خانگی بودند.

نیوکاسل یونایتد که بازی حساسی را مقابل تیم کریستال پالاس برای فرار از سقوط داشت به سه امتیاز ارزشمند رسید تا کلاغ ها مقابل سرمربی سابقشان پیروز شوند و با این شرایط، جایگاه پالاس نیز تا حدودی به خطر افتد. در این دیدار تاونسند دقیقه 58 تک گل میزبان را به ثمر رساند. ضمن اینکه کابای بازیکن سابق نیوکاسل، در دقیقه 70 یک پنالتی را برای پالاس از دست داد. نیوکاسل 33 و پالاس 39 امتیازی است.

ساندرلند هم در خانه استوک، به تساوی 1-1 رسید تا حداقل با کسب یک امتیاز خارج از خانه، همچنان به بقا امیدوار باشد. جرمین دفو در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی، این امتیاز شیرین را برای گربه های سیاه بدست آورد. ساندرلند اکنون 32 امتیاز دارد.

واتفورد هم در خانه خود، مقابل استون ویلا، بازی باخته را با برد عوض کرد تا ویلای سقوط کرده، بیست و ششمین شکست فصل را بپذیرد. دینی دو بار در وقت های اضافه بازی، گلزنی کرد تا بازی 2-1 باخته، 3-2 به نفع واتفورد تمام شود.

وستهام نیز در خانه وست برومویچ، به برتری 3-0 رسید تا همچنان شانس کسب سهمیه را حفظ کند.کویاته و نوبل ( دوبار) گلزنان چکش ها بودند.

وستهام فعلاً به رده پنجم رفت.

2021