تیم ملی تیراندازی ایران قهرمان جهان شد

 تیم ملی تیراندازی ایران قهرمان جهان شد

وبسایت رسمی برنامه نود - تيم تيراندازي كامپوند مردان ايران با نتيجه بسيار نزديك توانست تيم آمريكا را شكست داده و به مدال طلا و عنوان قهرماني دومين دوره رقابت هاي جام جهاني شانگهاي دست يابد.

به گزارش سایت نود، تيراندازان كامپوند ايراني با نتيجه 229 به 228 بازي را از تيم آمريكا برده و به مدال طلاي جهان دست پيدا كردند.
در بخش تيمي كامپوند مردان، تيم ايران با تركيب اسماعيل عبادي، مجيد قيدي و اميد طاهري در دومين دوره رقابت هاي جام جهاني تيراندازي با كمان شانگهاي شركت كرد ، اين تيم در مرحله يك هشتم نهايي به مصاف تيم قدرتمند هند رفت و با نتيجه‌ 233 بر 226 اين تيم را مغلوب خود كرد.
همچنين در مرحله يك چهارم نهايي تيم ايران در مقابل هلند با نتيجه‌ 232 بر 232 با اين تيم مساوي كرد، اما در تير طلايي موفق به شكست هلند شد.
در نيمه نهايي نيز كمانداران ايران با نتيجه‌ 231 بر 230 تيم فرانسه را شكست داده و به فينال ر‌قا‌بت‌هاي جا‌م جها‌ني چين راه يافتند.
تيم ‌ملي كامپوند مردان براي كسب مدال طلا صبح امروز (شنبه ) مقابل تيم آمريكا به ميدان رفتند و توانست اين تيم را نيز از پيش روي برداشته و عنوان قهرماني را از آن خود كنند.
دومين دوره مسابقات جام جهاني تيراندازي با كمان از هشتم تا دوازدهم ارديبهشت ماه به ميزباني شانگهاي چين در حال برگزاري است و ايران با 14 كماندار در اين رويداد حضور يافته است .
تيم ملي كشورمان با پايان اين رقابت ها، راهي كره جنوبي خواهد شد تا يك اردوي 20 روزه را در اين كشور برگزار كند .
تيم ايران در اردوي كره جنوبي خود را براي حضور در سومين دوره مسابقات جام جهاني تيراندازي با كمان - انتخابي المپيك 2016 ريو كه خرداد ماه در تركيه برگزار مي شود، آماده مي كند.

39046