وکیل‌گیلانی: چوگان سال آینده به نام ایران ثبت جهانی می‌شود

وکیل‌گیلانی: چوگان سال آینده به نام ایران ثبت جهانی می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گلنار وکیل گیلانی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون چوگان اظهار داشت: از اینکه مجمع به من اعتماد کرد خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتمادها را بدهم.

وی در خصوص برنامه‌هایش گفت: هدفم این است که اهداف فدراسیون قبلی را ادامه بدهم و تکمیل کنم. من همچنین به دنبال مردمی کردن چوگان هستم و می‌خواهم همه استان‌ها درگیر این رشته ورزشی شوند، ضمن اینکه می‌خواهم هدف فدراسیون قبلی مبنی بر احداث دو زمین چوگان در هر سال را اجرایی کنم.

رئیس جدید فدراسیون چوگان درباره ثبت جهانی این رشته به نام ایران عنوان کرد: فدراسیون قبلی زحمات زیادی در این خصوص کشید اما قرار است در جلسه‌ای که آذر 96 در یونسکو برگزار می‌شود، چوگان به نام ایران ثبت جهانی شود.

وکیل گیلانی در خصوص مسائل مالی این رشته تصریح کرد: مشکلات مالی وجود دارد اما باید حمایت‌ها صورت بگیرد، ما در بخش آموزش به دنبال ارائه مسائل در سطح بالا هستیم و می‌خواهیم اگر شرایط فراهم باشد از مربی خارجی استفاده کنیم.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: چوگان رشته گران‌قیمتی نیست و هزینه آن در حال حاضر ساعتی 30 هزار تومان است، من همچنین از تجربه پیشکسوتان و رئیس قبلی فدراسیون کمک می‌گیرم چرا که نمی‌توانم به تنهایی کاری انجام بدهم.

انتهای پیام/