اشتباههای عجیب وزارت ورزش در صدور کارتهای داربی 82

 اشتباههای عجیب وزارت ورزش در صدور کارتهای داربی 82

وب سایت رسمی برنامه نود- ظاهرا ترافیک کاری در وزارت ورزش و جوانان باعث شده تا آنها در صدور آی دی کارت ها و کارتهای پارکینگ داربی 82 تهران اشتباههای فاحشی انجام بدهند.

به گزارش وب سایت نود، با نگاهی به کارتهای صادر شده می بینید که به جای کلمه پرسپولیس از واژه پیروزی استفاده شده و ظاهرا دوستان در وزارت ورزش و جوانان خبر ندارند که مدتهاست نام پیروزی به پرسپولیس تغییر پیدا کرده است.

همچنین در این بازی پرسپولیس میزبان است نه استقلال اما در آی دی کارتها می بینید که اول نام استقلال نوشته شده و بعد نام پیروزی. ظاهرا از کارتهای باقیمانده در داربی گذشته خواسته اند استفاده کنند یا دقیقا مثل کارتهای داربی رفت را کپی کرده اند.

نکته عجیب دیگر استفاده اشتباه از لوگوی باشگاه پرسپولیس است. لوگویی که روی کارت قرار دارد، قدیمی است و حالا باشگاه لوگوی جدیدی دارد. این لوگو مربوط به سالهاست پیش است و عجیب است که در وزارت ورزش و جوانان، حتی نام و لوگوی تیم زیرمجموعه خودشان را نمی شناسند.

اما فاحش ترین اشتباه مربوط به کارتهای پارکینگ است. جایی که از لوگوی قدیمی سازمان لیگ برتر استفاده کرده اند و اصلا لوگوی جدید را به حساب نیاورده اند. به نظر می رسد آی دی کارت خبرنگاران و افراد اجرایی فدراسیون و سازمان لیگ و باشگاهها را روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان و کارت های پارکینک ورزشگاه آزادی را حراست ورزشگاه آزادی صادر کرده و البته چون احتمالا عجله داشته اند و نمی خواسته اند پنجشنبه سر کار بیایند، چنین اشتباهات فاحشی انجام داده اند. توصیه ما این است که دوستان بهتر است کمی روزنامه های ورزشی و وب سایتها را چک کنند و با لوگوهای باشگاهها و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر آشنا شوند.