رئال سوسیداد 1-0 بارسلونا / تعارف قهرمانی به رقبا

 رئال سوسیداد 1-0 بارسلونا / تعارف قهرمانی به رقبا

وبسایت رسمی برنامه نود - آبی اناری پوشان با قبول شکست غیرمنتظره در خانه تیم سوسیداد قهرمانی در رقابت های لالیگا را به رقبای مادریدی خود تعارف کردند.

به گزارش وبسایت نود، هفته سی و دوم لالیگا با دیدار تیم های رئال سوسیداد و بارسلونا در ساعت 23 پیگیری شد.

این بازی در حالی آغاز شد که بارسلونا به چند ستاره خودش استراحت داده بود و لوئیز سوارز را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت. 5 دقیقه از بازی نگذشته بود که میکل اویارزابال 18 ساله بای ک ضربه سر تماشایی موفق شد دروازه بارسا را باز کند. بازی در ادامه با حفظ مالکیت توپ توسط تیم مهمان دنبال شد اما دفاع پرتعداد سوسیداد مانع از خلق موقعیت جدی برای بارسا شد. 

بازی در ادامه پایاپای و بیشتر در میانه زمین دنبال شد و در نهایت بارسا نتوانست خطر جدی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کند تا این نیمه با همان یک گل به پایان برسد.

انریکه در بین دو نیمه اینیستا را به جای رافینیا به بازی آورد. این تعویض تغییر چندانی در نحوه بازی بارسا ایجاد نکرد و این تیم همچنان نبود چند تن از ستارگان خودش از جمله سوارز را احساس می کرد. انریکه در دقیقه 59 تصمیم گرفت آلبا را به جای توران که نمایش ضعیفی در این بازی داشت به میدان آورد.

بارسا رفته رفته فشار حملات خودش را بیشتر کرد اما نمی توانست از دفاع مستحکم و پرتعداد سوسیداد عبور کند. بنظر می رسید که تیم انریکه در دقیقه 85 موفق شده بازی را به تساوی بکشاند اما دروازه بان سوسیداد ضربه سر مسی را مهار کرد. جدی ترین موقعیت بارسا در این بازی در دقیقه 91 پدید امد که دروازه بان سوسیداد با یک عکلس العمل خوب ضربه اینیستا را مهار کرد.

جلو کشیدن پیکه در دقایق پایانی و سانترهای بازیکنان بارسا به نتیجه نرسید تا این تیم برای سومین هفته متوالی در کسب پیروزی در لالیگا ناکام ماند. بارسلونا که بنظر می رسید قهرمان این فصل لالیگا خواهد بود حالا با این نتیجه تنها 3 امتیاز با اتلتیکو مادرید 73 امتیازی که با یک امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده دوم جای گرفته فاصله دارد.