وولفسبورگ 2-0 رئال مادرید / شوک گرگ های آلمان به شاگردان زیدان

 وولفسبورگ 2-0 رئال مادرید / شوک گرگ های آلمان به شاگردان زیدان

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید تنها 4 روز پس از پیروزی در نیوکمپ در آلمان با شکستی غیرمنتظره روبرو شد تا کارش برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان دشوار شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های وولفسبورگ و رئال مادرید در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

رئال بازی را بهتر شروع کرد و بازیکنان این تیم در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند اما این وولفسبورگ بود که در دقیقه 18 به دلیل خطای کاسمیرو روی شورله صاحب یک ضربه پنالتی شد که ریکاردو رودریگز آن را به گل تبدیل کرد تا دروازه کیلور ناواس پس از 738 دقیقه در لیگ قهرمانان شود.

وولفسبورگ در ادامه از جلو کشیدن رئال استفاده کرد و در دقیقه 25 روی یک ضد حمله موفق شد توسط ماکسیمیلیان آرنولد برای دومین بار دروازه رئال را باز کند. این تیم بلافاصله می توانست گل سوم را هم بزند اما ناواس ضربه شورله را مهار کرد. رئال در ادامه چند فرصت مناسب بدست آورد اما نتوانست اختلاف را کاهش دهد. شب بد رئال با مصدومیت بنزما در دقیقه 40 تکمیل شد تا خسه رودریگز به جای او به بازی بیایدد. در نهایت نیمه نخست با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

همانند نیمه گذشته تیم مهمان بازی را بهتر شروع کرد و در چند صحنه می توانست دروازه وولفسبورگ را باز کند اما بازیکنان این تیم و رونالدو که شب خوبی را سپری نمی کرد در این کار ناکام ماندند. وولفسبورگ در دقیقه 68 روی یک ضد حمله می توانست کار رئال را تمام کند اما ضربه شورله با اختلافی اندکی به بیرون رفت.

رئال در ادامه فشار حملاتش را افزایش داد و در دقیقه 73 می توانست به گل برسد اما بنالیو ضربه زیبای رونالدو را مهار کرد. رئال در این دقایق مالکیت توپ را در دست داشت اما نمی توانست از خط دفاع منسجم وولفسبورگ عبور کند. رئال در دقایق پایانی انگیزه اش برای زدن گل را از دست داد و وولفسبورگ با حفظ توپ سعی در گذر زمان کرد.

این بازی در نهایت با برتری دو گله نماینده آلمان به پایان رسید تا رئال مادرید خیلی زود پیروزی در ال کلاسیکو را فراموش کند و خودش را در آستانه حذف از لیگ قهرمانان ببیند.