تمرین شوتزنی و حملات تیمی؛ امیدهای ایران تست بدنی می‌دهند

تمرین شوتزنی و حملات تیمی؛ امیدهای ایران تست بدنی می‌دهند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم امید ایران امروز یکشنبه در دو جلسه صبح و بعدازظهر تمرین خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، شاگردان حسین عبدی صبح امروز ابتدا در سالن وزنه به کار بدنسازی پرداختند و سپس راهی چمن شماره ۲ مرکز ملی شدند تا دوهای سرعتی و استقامتی را در فواصل کوتاه و بلند انجام دهند.

ملی‌پوشان زیر ۲۳ سال سپس کار با توپ را انجام دادند.

حسین عبدی تمرین عصر امروز ملی پوشان را نیز برای ۹۰ دقیقه طراحی کرد.

صحبت‌های عبدی برای تشریح برنامه های تاکتیکی امروز، آغاز‌گر تمرین بود.

بازیکنان پس از نرم دوی کارهای کششی را با توم انجام دادند.

ایجاد فضای کافی هنگام حملات تیمی و همچنین نحوه جاگیری مهاجمان بخش مهمی یود که کادرفنی روی اجرای صحیح آن تاکید داشت.

دروازه‌بان‌ها زیر نظر رضا حاجی‌اسبویی اختصاصی تمرین کردند.

شاگردان عبدی سپس فوتبال در نیمه زمین را اجرا کردند که اهمیت شوتزنی و ارسال صحیح از جناحین مورد توجه حسین عبدی بود.

بازیکنان پس از ۸۰ دقیقه تمرین راهی هتل آکادمی شدند.

بازیکنان تیم امید ایران قرار است فردا (دوشنبه هشتم تیر) در تست‌های آمادگی جسمانی کمیته ملی المپیک برای ارزیابی در مسیر حضور برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا را پشت سر بگذارند.