پایگاه خبری فوتبالی- یوکی ایشیکاوا پس از پایان بازی ایران و ژاپن از روبرتو پیاتزا تمجید کرد.
به گزارش فوتبالی، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی سه بر دو ژاپن مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملتهای ۲۰۲۶، اظهار داشت:
"قطعا بازی سختی برای ما بود. در ست اول و دوم عملکرد خوبی داشتیم، اما در ست سوم و چهارم، تیم ایران بازیکنان زیادی را تعویض کرد و بعد از آن واقعا خوب بازی کردند. به همین خاطر مسابقه برای ما سخت شد."
وی درباره عملکرد پیاتزا در بازی ایران و ژاپن، گفت:
"بله، او را میشناسم. چهار سال زیر نظرش بازی کردم. میدانم که او در طول مسابقه تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد میکند."
وی تاکید کرد:
"پیاتزا هم من و هم سایر بازیکنان را بهخوبی میشناسد. واقعا مربی بسیار بزرگی است."













