پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال ایران بعد از 5 سال موفق شد از ژاپن ست بگیرد.
به گزارش فوتبالی، تیم ملی والیبال ایران امشب در دیداری حساس مقابل ژاپن قرار گرفت. شاگردان روبرتو پیاتزا در دو ست ابتدایی اصلا عملکرد خوبی نداشتند اما رفتهرفته اوضاع بهتر شد و ایران به جریان مسابقه برگشت. درحالی که بسیاری از هواداران امید داشتند ایران برنده از زمین مسابقه خارج شود اما سروقامتان ایران با نتیجه سه بر دو از ساموراییها شکست خوردند.
نکته جالب اینجاست؛ ایران آخرین بار در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 از ژاپن ست گرفته بود و طی 5 سال اخیر، تیم ملی والیبال ایران هیچوقت موفق نشده بود حتی یکست از ژاپن بگیرد. ایران بعد از سال 2021، چهار مرتبه به مصاف ژاپن رفته که هر بار با نتیجه سه بر صفر شکست خورده است اما پیاتزا موفق شد در دیدار امشب به این طلسم پایان بدهد و ایران دو ست از ساموراییها بگیرد.
والیبال ژاپن در سالهای اخیر پیشرفت زیادی کرده و حالا با حضور روبرتو پیاتزا، شاید این تغییرات مثبت در تیم ملی ایران هم رخ بدهد اما قطعا پیاتزا نیازمند است و فدراسیون والیبال ایران هنوز باید به این سرمربی وقت بدهد.













