پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر دو از ژاپن شکست خورد.
به گزارش فوتبالی، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملتها از ساعت 18:30 امروز (جمعه) به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد.
ایران در ستهای اول و دوم با نتایج 25-20، 25-19 باخت اما در دستهای سوم 25-20 و 25-23 به برتری رسید. در نهایت در ست سوم ژاپن 15-12 به برتری رسید. شاگردان پیاتزا در 6 دیدار گذشته خود پنج شکست و یک برد کسب کردهاند و روز یکشنبه 7 تیر از ساعت 15 به مصاف کوبا خواهند رفت.
گفتنی است تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار خوبی برابر ژاپن داشت اما ظاهرا ماتریس پیاتزا همچنان برای تیم ملی ادامه دارد؛ "خوب باش و شکست بخور."













