اندرسون: مصاف با ایران همیشه سخت است!

اندرسون: مصاف با ایران همیشه سخت است!

پایگاه خبری فوتبالی- اندرسون پس از برد مقابل ایران تاکید کرد شاگردان روبرتو پیاتزا تیم بسیار خوبی هستند.

به گزارش فوتبالی، متئو اندرسون پس از پیروزی سه بر صفر آمریکا مقابل ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: 

"بازی خوبی بود. می‌دانید، ایران همیشه تیم سختی برای بازی کردن مقابلش بوده است. آن‌ها استعدادهای زیادی دارند و بازیکنان جدید زیادی در تیمشان هستند که من قبلاً ندیده بودم. بنابراین بازی دشواری بود که باید به میدان می‌رفتیم و انجام می‌دادیم. اما به شیوه‌ای که می‌توانیم والیبال بازی کنیم اعتماد داشتیم و در نهایت این موضوع به سود آمریکا تمام شد."

وی تصریح کرد:

"ایران همیشه وقتی مقابلش بازی کرده‌ایم، تیم قدرتمندی بوده است. شاید در یکی دو سال اولی که من جوان‌تر بودم، آن‌قدر قوی نبودند، اما این تیم پیشرفت کرده و استعدادها در ایران به‌خوبی رشد کرده‌اند. آن‌ها به زمین می‌آیند، می‌جنگند، اشتیاق زیادی برای بازی دارند و والیبال خوبی ارائه می‌کنند."

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا درباره پیاتزا، گفت: 

"او مربی فوق‌العاده‌ای است. من حدود سال‌های ۲۰۰۹ یا ۲۰۱۰، فکر می‌کنم بود که برای اولین بار با روبرتو پیاتزا آشنا شدم و با او صحبت کردم. او ذهن بسیار درخشانی در والیبال دارد. می‌داند چگونه بازیکنان را تمرین دهد و می‌داند چگونه تیم‌ها را برای مسابقه آماده کند."