پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا حضرتپور پس از شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه، مصاحبهای با خبرنگاران انجام داد.
به گزارش فوتبالی، محمدرضا حضرتپور در مورد شکست سه بر دو تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه در لیگ ملتهای 2026 اظهار داشت:
"اول از همه به تیم ملی فرانسه خسته نباشید میگویم؛ امروز واقعا عملکرد خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را ارائه کردند."
لیبروی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد:
"بچهها هم تا آخرین لحظه جنگیدند و برای نتیجه تلاش کردند. فرانسه میزبان بود و شرایط جوی و گرمای هوا هم تاثیر خودش را داشت، اما این موضوع بهانه نیست چون شرایط برای هر دو تیم یکسان بود."
حضرتپور درباره عملکرد تیم ایران گفت:
"با وجود همه شرایط، سعی کردیم تا آخرین امتیاز بجنگیم و چیزی برای کم گذاشتن نداشتیم."
او در پایان خاطرنشان کرد:
"من همیشه میگویم کاش در والیبال هم مساوی وجود داشت و لزوما برنده و بازنده نداشتیم؛ چون امروز هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی با کیفیتی ارائه شد."













