حمله تند کی‌ روش به VAR: داورها رفته بودند قهوه بخورند!

  • 3,742‌ نمایش
  • فوتبالی

کارلوس کی‌روش پس از تساوی غنا مقابل انگلیس، به شدت از عملکرد تیم داوری و VAR انتقاد کرد.

سرمربی غنا معتقد است تیمش در این دیدار از دو تصمیم مهم داوری متضرر شده است؛ یکی در صحنه برخورد جوردن پیکفورد با پرینس آدو و دیگری در دقایق پایانی مسابقه که به اعتقاد او باید به سود غنا پنالتی اعلام می‌شد.

کی‌ روش در نشست خبری با کنایه‌ای تند گفت:
آن‌ ها خیلی خوش‌ شانس هستند. باز هم VAR رفته بود قهوه بخورد. یک پنالتی و کارت قرمز کاملاً واضح در جریان بازی نادیده گرفته شد.