پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی صنعت نفت آبادان از انتشار خبر استعفایش غافلگیر شده است.
به گزارش فوتبالی، امروز رسانه رسمی صنعت نفت از قطع همکاری با سرمربیاش خبر داد و دلیل آن را استعفای پورموسوی عنوان کرد. بلافاصله پس از انتشار این خبر پورموسوی در صفحه شخصیاش استعفایش را تکذیب کرد تا مشخص شود که یک حاشیه جدید برای برزیل ایران ایجاد شده است.
پورموسوی که با فوتبالی صحبت کرده، درباره این اتفاق گفته است:" امروز به بازیکنانم استراحت داده بودم و قرار بود پنجشنبه برای بازی با پالایش نفت به سمت بندرعباس حرکت کنیم. امروز هیات مدیره جلسه داشت که من در آن حضور نداشتم. یک نفر به من زنگ زد و گفت استعفا دادهای؟ تعجب کردم. از هیچ چیز خبر نداشتم. از رسانهها شنیدم که باشگاه جداییام را اعلام کرده است. هیچ استعفای کتبی و شفاهی ندادهام و هیچ صحبتی در این مورد با باشگاه نداشتهام."
او میگوید هیچ دلیلی برای استعفا، حداقل در این مقطع نداشته است:" اگر باشگاه تصمیم به قطع همکاری بگیرد به آنها حق میدهم اما نمیتوانند بگویند من استعفا دادهام. تیم من سوم جدول است و چهار بازی به پایان لیگ مانده است. ما شانس دومی داریم و دلیلی ندارد استعفا بدهم. زمانی که من تیم را تحویل گرفتم شانزدهم جدول بودیم. به من گفتند تیم را نگه دار و برای پنجم شدن من جایزه گذاشتند. اینها در قراردادم قید شده و در فدراسیون فوتبال است. چرا با من که تیمم نتیجه گرفته باید این کار را بکنند؟
به گفته پورموسوی، باشگاه صنعت نفت بعد از انتشار خبر قطع همکاری با او، هیچ تماسی با سرمربیاش نداشته است:" من از طریق سرپرست تیم به باشگاه درخواست دادهام که حرفهای رفتار کنند. به آنها گفتم شما من را برکنار کردید و من استعفا ندادهام. حاضرم فردا سر تمرین بروم. هیچ صحبت و تماسی با من نداشتهاند و نمیدانم چطور شد که این تصمیم را گرفتهاند."
حالا که راه پورموسوی و صنعت نفت از هم جدا شده، این مربی به دنبال گرفتن حق و حقوقش از باشگاه است:" همانطور که باشگاه حق و حقوق دارد که من را برکنار کند من هم حق و حقوق دارم. وقتی من را برکنار میکنند، به لحاظ شخصیتی برای من بد است. من آن زمان که صنعت نفت را تحویل گرفتم شانزدهم جدول بود و هزار و یک مشکل داشت که خودشان هم میدانند. اصلا میگفتند نمیخواهیم کار کنیم و دستت درد نکند برو ولی اینکه من از این ناراحتم که به دروغ گفتند من استعفا دادهام. میگویند استعفا دادهام؟ خب شفاهی، کتبی هرچه دارند نشان دهند."













