فرگوسن: لسترسیتی شایسته قهرمانی لیگ برتر است

 فرگوسن: لسترسیتی شایسته قهرمانی لیگ برتر است

وبسایت رسمی برنامه نود - پرافتخارترین سرمربی فوتبال بریتانیا اعتقاد دارد قهرمانی لسترسیتی در لیگ برتر به سود فوتبال انگلیس خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، سر الکس فرگوسن 74 ساله که همراه با منچستریونایتد 13 بار فاتح لیگ برتر انگلیس شده در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت درباره عملکرد درخشان لسترسیتی در این فصل که در پایان هفته سی و یکم با 5 امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد گفته:" جام بین دندان های لستر قرار دارد. آن ها در طول فصل بدون شک بهترین تیم بودند و شایسته قهرمانی هستند.

شما فکر می کنید که بی تجربگی شان مشکل ساز خواهد شد اما آن ها انرژی و همبستگی باورنکردنی دارند که نشان می دهد بدون مشکل ادامه فصل را سپری خواهند کرد.

برای مثال، در چند بازی اخیر با نتیجه 1-0 پیروز شدند. ما در یونایتد یک فصل هشت پیروزی 1-0 کسب کردیم و در نهایت قهرمان هم شدیم. این پیروزی ها  نشان می دهد که آن ها متحد هستند. لستر اراده زیادی دارد و در شرایط سخت ترس آن ها را فرا نمی گیرد. این نکته مهمی است.

هیچ اضطرابی در بازی آن ها نمی بینم و این به خاطر رانیری است. کار لستر فوق العاده بوده و هوای تازه ای را به لیگ برتر آوردند. این به سود فوتبال انگلیس است."

2031