آلگری: به هواداران تورینو به خاطر نارضایتی از عملکرد داور دربی حق می‌دهم

آلگری: به هواداران تورینو به خاطر نارضایتی از عملکرد داور دربی حق می‌دهم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شکست تلخش برابر بایرن مونیخ و حذف از لیگ قهرمانان اروپا را با یک پیروزی قاطع با نتیجه 4 بر یک در خانه همشهری‌اش تورینو جبران کرد هرچند در رقم خوردن این نتیجه اشتباهات داوری به سود بانوی‌پیر کم‌تأثیر نبود.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بانوی‌پیر در پایان بازی به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: پیروزی خوبی به دست آوردیم، به خصوص که به وسیله آن توانستیم ضربه روانی که از باخت به بایرن مونیخ خوردیم را جبران کنیم. فقط باعث تأسف است که چرا زمانی که تورینو به دردسر افتاده بود، بازیکنان ما مترصد انجام حرکات انفرادی و دریبل زدن بودند. از این حیث ما باید روی رویکردمان کار کنیم. ما هنوز بیش از اندازه خام هستیم و فکر می‌کنم که باید فکری به حال این موضوع بکنیم.

آلگری درباره چند تصمیم جنجال‌برانگیز داور از جمله گل مکسی لوپس که می‌توانست بازی را 2 - 2 مساوی کند، اما به اشتباه آفساید و مردود اعلام شد، هم اظهار داشت: من دلیل نارضایتی تورینویی‌ها را درک می‌کنم، چون برای خودمان چهارشنبه در بازی برابر بایرن مونیخ چنین اتفاقی رخ داد. من معمولاً درباره داوران حرف نمی‌زنم، اما فکر می‌کنم که دو اشتباه داوری نباید باعث شود کار خوبی که ما در این بازی انجام دادیم، نادیده گرفته شود. ما بعد از گلی که مکسی لوپس زد به حملات‌مان ادامه دادیم و تورینو در انتظار فرصتی برای ضد حمله عقب‌نشینی کرد. پس آن اتفاق واقعاً عملاً چیزی را عوض نکرد.

انتهای پیام/