کوکو: به لحاظ فنی تیم خوبی بودیم اما ضربات پنالتی ناامیدمان کرد

کوکو: به لحاظ فنی تیم خوبی بودیم اما ضربات پنالتی ناامیدمان کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تقابل تیم‌های اتلتیکومادرید اسپانیا و پی‌اس‌وی آیندهوون هلند در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همانند بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل انجامید تا در ضربات پنالتی پی‌اس‌وی با نتیجه 8 بر 7 شکست بخورد و از دور رقابت‌ها حذف شود. فیلیپ کوکو، سرمربی آیندهوون پس از این بازی گفت: احساسات متضادی دارم. ما دو بازی خیلی خوب مقابل اتلتیکومادرید به خصوص در مادرید انجام دادیم، به لحاظ فنی تیم خوبی بودیم و سخت جنگیدیم، اما ضربات پنالتی ناامیدمان کرد.

وی افزود: لوک دی‌یونگ از ناحیه دو پا دچار گرفتگی عضله شد و به همین خاطر مجبور به تعویض او شدیم. آندرس گواردادو هم مشکلاتی فیزیکی داشت و به همین دلیل از او استفاده نکردیم. در نیمه دوم اتلتیکومادرید سیستم بازی خود را عوض کرد و ما کمی به دردسر افتادیم. ما با پنج بازیکن دفاع می‌کردیم و در سمت چپ مشکلاتی داشتیم، ولی با این حال موقعیت زیادی در اختیار اتلتیکو قرار ندادیم. سپس آنها دوباره سیستم بازی خود را تغییر دادند و این بار به نظرم ما سوار بر بازی شدیم.

سرمربی پی‌اس‌وی آیندهوون در پایان خاطرنشان کرد: در چنین بازی‌هایی چیزی قطعی نیست، اگر ما یک گل می‌زدیم اتلتیکومادرید نیاز به دو گل داشت تا صعود کند. ما برای صعود نیاز به کمی شانس هم داشتیم، هرچند موقعیت زیادی نتوانستیم خلق کنیم و در نهایت هم در گلزنی موفق نبودیم.

انتهای پیام/