menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

Your browser doesn't support HTML5 video.

حامد عسگری به جمع سبز پوشان ذوب آهن پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع فصل گذشته بعثت کرمانشاه با قراردادی 4 ساله به تیم ذوب آهن">تیم ذوب آهن پیوست.

به گزارش فوتبالی، این مدافع ۲۲ ساله  که فصل گذشته در تیم بعثت کرمانشاه حضور داشت، با قراردادی 4 ساله به تیم فوتبال ذوب آهن پیوست. 

حامد عسگری که توانایی بازی در پست‌های مدافع، هافبک و وینگر راست را دارد در فصل گذشته با درخشش در ترکیب بعثت کرمانشاه، توانست توجه کادرفنی ذوب آهن را به خود معطوف کند.

بازیکن جوان ذوب‌آهن فصل گذشته ۳۱ بازی در لیگ آزادگان و جام حذفی برای بعثت انجام داد و موفق به ثبت یک گل و شش پاس گل شد.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار