گفت و گوی خبرنگاران با مجید نامجومطلق در حاشیه مراسم تقدیر از کاپیتانهای ادوار گذشته استقلال:
شرایط استقلال و پرسپولیس ایده آل است، هر دو تیم فوتبال خیلی خوبی بازی می کنند/ امیدوارم یک دربی تماشاگر پسند باشد که هواداران بتوانند لذت ببرند/ روندی که استقلال طی می کند روند مثبت و امتیازگرایی است، ممکن است خیلی چشم نواز و زیبا بازی نکند، اما بسیار حرفهای بازی می کند، پرسپولیس هم در این چند هفته نمایش خوبی داشته است و دربی خوبی می شود