فوتبال برتر/ گفت و گو با علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی - بخش سوم
علیرضا بیرانوند: شنیدیم که چند بازیکن النصر درمورد زمین آزادی صحبت کردند/ این ورزشگاه نماد ورزش ما است و برای کشور ما بد میشود/ شما که میدانستید این بازی بدون هوادار است، خب بازی را در جای دیگری برگزار میکردید/ مس رفسنجان و فولاد استادیوم های فوق العاده ای دارند، چرا آن جا برگزار نکردید/ به نظرم بعد از بازی الهلال - نساجی، بازی های استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه دیگری منتقل کنید/ اگر هواداران را داشتیم، نتیجه بهتری میگرفتیم/ مهدی ترابی روز قبل هم از همان ناحیه مچ پا مصدوم شده بود و در زمین تشدید شد/ میلاد سرلک هم دارو نمیدانست که کارت زرد دارد، وگرنه به او کارت نمیداد/ به او گفتم با داور صحبت میکردی که من کارت دارم، اما او هم مثل خودم در زبان زیرو است! / رونالدو وقتی که با کنعانی برخورد کرد، بین دو نیمه به داور گفت که این ها قصدشان، مصدومیت من از ناحیه مچ پا است/ بازی مقابل چنین تیم هایی برای بازیکنان درس است که چه قدر با کیفیت بازی میکنند/ النصر در حملات در هر منطقه دو وینگر داشت!
Your browser doesn't support HTML5 video.
فوتبال برتر/ علیرضا بیرانوند: بازی سرخابی ها را از آزادی منتقل کنید/ رونالدو وقتی که با کنعانی برخورد کرد، بین دو نیمه به داور گفت که این ها قصدشان، مصدومیت من از ناحیه مچ پا است
منبع:
فوتبالی