menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

Your browser doesn't support HTML5 video.

نوستالژی/ استقبال از کاروان استقلال پس از قهرمانی در جام باشگاه های آسیا 91-1990؛ مرداد 1370

ویدیویی از استقبال از کارواناستقلال?utm_source=news-inline-link"> استقلال پس از قهرمانی در جام باشگاه های آسیا 91-1990؛ مرداد 1370


کادر فنی و بازیکنان استقلال پس از کسب دومین قهرمانی در آسیا به ایران بازمی گردند و در فرودگاه مهرآباد و خیابانهای اطراف فرودگاه مورد استقبال هواداران و مدیران فدراسیون فوتبال قرار می گیرند. 


زنده یاد ناصر حجازی به عنوان پیشکسوت استقلال و علی پروین که آن زمان هم سرمربیپرسپولیس?utm_source=news-inline-link"> پرسپولیس بود و هم سرمربی تیم ملی به همراه محمود خوردبین سرپرست آن زمان پرسپولیس و داریوش مصطفوی، دبیرکل آن زمان فدراسیون به فرودگاه مهرآباد می روند.


استقلال با پیروزی دو بر یک مقابل لیائونینگ نماینده چین در فینال جام باشگاه های آسیا، در 7 مرداد 1370، دومین قهرمانی اش در این رقابت ها را به دست آورد. 


صحبتهای زنده یاد منصور پورحیدری، زنده یاد ناصر حجازی، صمد مرفاوی، مجید نامجومطلق، جعفر مختاری فر، عباس سرخاب، امیرقلعه نویی، رضا حسن زاده، کاظم اولیایی، شاهین بیانی، شاهرخ بیانی، احمدرضا عابدزاده، مهدی فنونی زاده، عبدالعلی چنگیز، رضا نعلچگر و علی آقامحمدی به عنوان مدیرعامل آن زمان استقلال را در این ویدیو می بینید.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار