مصاحبه و مناظره فوق جنجالی علی فتح الله زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال با عادل فردوسی پور مجری برنامه نود بر سر ماجرای گرفتن نشان شوالیه در حدود ۸ سال پیش
علی فتح الله زاده در اوایل این گفت و گو، با عصبانیت تلفن را به روی فردوسی پور قطع کرد اما پس از ارتباط دوباره که خودش هم با استودیوی برنامه تماس گرفته بود، مناظره درباره نشان شوالیه فتح الله زاده صورت گرفت و حسابی جنجالی شد!