بیژن ذوالفقارنسب: عراق بالاتر از سطح آسیا بازی کرد/ اگر المپیک بود از عراقی ها تست دوپینگ گرفته می شد!/ اگر در شرایط سالم این بازی را انجام دادند تبریک میگویم!
Your browser doesn't support HTML5 video.
ذوالفقار نسب:اگر المپیک بود از عراقی ها تست دوپینگ گرفته می شد!
منبع:
فوتبالی