گفت و گو با محمد حسینی بازیکن مس کرمان و بازیکن سابق شهرداری نوشهر در پایان بازی این دو تیم در لیگ یک
Your browser doesn't support HTML5 video.
محمد حسینی: شرایط مدیریتی در شهرداری نوشهر خوب نبود و جدا شدم
منبع:
فوتبالی