اوسمار ویرا بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو، در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت نکرد و اینگونه از ورزشگاه خارج شد.
Your browser doesn't support HTML5 video.
اوسمار بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو در نشست خبری شرکت نکرد
منبع:
فوتبالی