پرسپولیس بدون سرمربی هم باید این بازی را میبرد
برخی از بازیکنان، فردا بیایند باشگاه و قراردادشان را فسخ کنند/ اگر این بازیکنان، هوادار را دوست دارند و از هوادار خجالت میکشند، قراردادشان را فسخ کنند/ در دوره مدیریت من، تیم ششم جدول، شانس آسیایی شدن پیدا کرد/ شما سمت بازیکنان هستید چون بازیکن، پول خرج میکند اما مدیریت پول خرج نمیکند/ هیات مدیره درباره ادامه همکاری با اوسمار تصمیم میگیرد/ اسکوچیچ هم یکی از گزینههای ماست/ با خداداد عزیزی صحبت شده اما هنوز تصمیمی درباره سرپرست تیم گرفته نشده است/ آیا بازیکن پرسپولیس رویش میشود که از باشگاه پول بگیرد؟/ در نیمفصل که صحبت اسکوچیچ نبود و چرا پرسپولیس آن مدلی نتیجه نگرفت؟/ اگر ما در شرایط مسابقه نبودیم، آیا چادرملو در شرایط مسابقه بود؟
بخش دوم صحبتهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از شکست این تیم به چادرملو
Your browser doesn't support HTML5 video.
پیمان حدادی: پرسپولیس بدون سرمربی هم باید این بازی را میبرد
منبع:
فوتبالی