پس از درخشش کریستیانو رونالدو و دبل او در مقابل ازبکستان، ستاره پرتغالی با انتشار پیام من برگشتم بار دیگر توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.
اما زلاتان ابراهیموویچ، مثل همیشه با پاسخی متفاوت و طعنه آمیز به این جمله واکنش نشان داد.
زلاتان گفت: فکر میکنم او اصلاً نرفته بود که بگوید من برگشتم.
او در ادامه نیز اضافه کرد: راستش نمی دانم چرا گفت من برگشتم.
Your browser doesn't support HTML5 video.
زلاتان به رونالدو: تو که نرفته بودی!
منبع:
فوتبالی