کارلوس کیروش پس از تساوی غنا مقابل انگلیس، به شدت از عملکرد تیم داوری و VAR انتقاد کرد.
سرمربی غنا معتقد است تیمش در این دیدار از دو تصمیم مهم داوری متضرر شده است؛ یکی در صحنه برخورد جوردن پیکفورد با پرینس آدو و دیگری در دقایق پایانی مسابقه که به اعتقاد او باید به سود غنا پنالتی اعلام میشد.
کی روش در نشست خبری با کنایهای تند گفت:
آن ها خیلی خوش شانس هستند. باز هم VAR رفته بود قهوه بخورد. یک پنالتی و کارت قرمز کاملاً واضح در جریان بازی نادیده گرفته شد.
Your browser doesn't support HTML5 video.
حمله تند کی روش به VAR: داورها رفته بودند قهوه بخورند!
منبع:
فوتبالی