menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

Your browser doesn't support HTML5 video.

حمله تند کی‌ روش به VAR: داورها رفته بودند قهوه بخورند!

کارلوس کی‌روش پس از تساوی غنا مقابل انگلیس، به شدت از عملکرد تیم داوری و VAR انتقاد کرد.

سرمربی غنا معتقد است تیمش در این دیدار از دو تصمیم مهم داوری متضرر شده است؛ یکی در صحنه برخورد جوردن پیکفورد با پرینس آدو و دیگری در دقایق پایانی مسابقه که به اعتقاد او باید به سود غنا پنالتی اعلام می‌شد.

کی‌ روش در نشست خبری با کنایه‌ای تند گفت:
آن‌ ها خیلی خوش‌ شانس هستند. باز هم VAR رفته بود قهوه بخورد. یک پنالتی و کارت قرمز کاملاً واضح در جریان بازی نادیده گرفته شد.

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار