صحبت های محمد نوری مربی صنعت نفت آبادان بعد از تقابل با شهرداری نوشهر در هفته 30 رقابت های لیگ ازادگان
Your browser doesn't support HTML5 video.
محمدنوری: شرمنده هوادارانی شدیم که برای حمایت از تیم به ورزشگاه آمده بودند
منبع:
فوتبالی