menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس

ملی‌پوش کارت قرمزگرفته هوفن‌هایم ۳ جلسه محروم شد

ستاره ملی‌پوش هوفن‌هایم به خاطر دریافت کارت قرمز در بازی با بورسیادورتموند ۳ جلسه محروم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، «سباستیان رودی» تا اواخر ماه میلادی جاری حق شرکت در مسابقات هوفن‌هایمی‌ها را در بوندس‌لیگا ندارد.

علت این امر محرومیتی است که دادگاه ورزشی فدراسیون فوتبال آلمان برای ستاره 26 ساله درنظر گرفت.

این بازیکن در اواخر بازی یکشنبه شب با بورسیادورتموند از داور بازی به خاطر خطایی سنگین روی آئوبامیانگ، کارت قرمز گرفت. این اتفاق در حالی روی داد که تیمش یک بر صفر از حریف صاحب نام پیش بود. اما با خروج وی، وضعیت تیمش به هم ریخت به طوریکه در 10 دقیقه 3 گل دریافت کرد و شکست 3 بر یک را پذیرا شد.

این دادگاه ورزشی اعلام کرد خطایی که رودی مرتکب شد، بسیار خشن بوده و به خاطر دریافت کارت قرمز مستقیم با 3 جلسه محرومیت، جریمه شده است.

منبع: فارس
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار