menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 جواب هافبک اسپانیا به ادعای اسطوره آلمان

جواب هافبک اسپانیا به ادعای اسطوره آلمان

پایگاه خبری فوتبالی - میکل اویارزابال هافبک تیم ملی اسپانیا و رئال سوسیداد به آخرین صحبت های ینس لمن، اسطوره تیم ملی آلمان واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، جمعه شب در دیداری حساس، تیم های آلمان و اسپانیا از دور یک چهارم نهایی یورو 2024 به مصاف هم می روند. هر دو تیم جزو مدعیان اصلی قهرمانی در این تورنمنت هستند و به نظر می رسد که از شانس برابری برای صعود به نیمه نهایی برخوردار باشند، اما ینس لمن نظر دیگری دارد.

اسطوره تیم ملی آلمان و باشگاه آرسنال به Welt Tv گفت: "آلمان به راحتی می تواند در این بازی برنده شود. اسپانیا یک تیم کوچک و بی تجربه است، مخصوصاً اینکه ستارگان جوان زیادی در این تیم هستند. دو وینگر اسپانیا ورزشکاران جوانی هستند که تجربه ملی زیادی ندارند و آلمان باید از همین نکته، نهایت بهره را ببرد.

میکل اویارزابال، هافبک تیم ملی اسپانیا در جواب به گفته های ینس لمن گفت: "یک نظر جالب دیگر. البته قابل احترام است، اما قرار نیست توجه زیادی به آن بکنیم. ما یک گروه عالی هستیم و به نظرم تا به اینجا نمایش خوبی ارائه داده ایم. مردم نظرهای خودشان را می دهند و دلایل خودشان را دارند. این قرار نیست تاثیر خاصی روی تیم ما بگذارد. در تیم، آرامش خوبی حکمفرماست. به خودمان ایمان داریم و می توانیم هرتیمی را شکست دهیم."

4416

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار