menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 قرارداد سانتی کازورلا با رئال اویدو یکسال دیگر تمدید شد

قرارداد سانتی کازورلا با رئال اویدو یکسال دیگر تمدید شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه آرسنال قرارداد جدیدی را با تیم باشگاهی خود امضا کرد.

به گزارش فوتبالی،‌ سانتی کازورلا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه های آرسنال و ویارئال با ۳۹ سال‌ سن‌ قرارداد خود را برای یک فصل دیگر با تیم رئال‌اویدو تمدید کرد. کازورلا در لالیگا ۲ با یک حرکت جالب و توافق با مدیران باشگاه حداقل دستمزد را میگیرد و ۱۰ درصد از سود فروش پیراهن خود را به آکادمی باشگاه رئال اویدو اهدا می‌کند.

سانتی کازورلا ۳۹ ساله فصل گذشته به باشگاه دوران کودکی‌ خود یعنی رئال اویدو برگشت و در این باره گفت: "من فصد داشتم برای رئال اویدو مجانی بازی کنم اما آنها قبول نکردند. آنها پیشنهاد خوبی دادند اما همسرم قبول نکرد و به من گفت تو برای درآمد به اویدو نخواهی رفت  و به تیمی می روی که خانه تو حساب می شود تا به این تیم کمک کنی و از حس برگشت به خانه لذت ببری و بنابراین از تیم حداقل حقوق را درخواست کن."

این بازیکن در دوره ای و در زمان حضور ژاوی در تیم السد قطر در این باشگاه حضور داشت و جزو بازیکنان موفق این تیم قطری به شمار می رفت و پس از آن دوباره راهی فوتبال اسپانیا شد.

۱۰۰۹

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار