menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 قابی از بازیکنان بارسلونا که در دور حذفی یورو 2024 حضور دارند

قابی از بازیکنان بارسلونا که در دور حذفی یورو 2024 حضور دارند

پایگاه خبری فوتبالی - در حال حاضر ده بازیکن از باشگاه بارسلونا در مرحله حذفی رقابت های یورو 2024 حضور دارد و باید دید که عملکرد آن ها در این مرحله از بازی های جام ملت های اروپا به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، رقابت های جام ملت های اروپا یا همان یورو 2024 وارد مرحله حذفی شده است و حالا بازی ها حساسیت بیشتری خواهند داشت. دور گروهی با تمام فراز و فرود ها و جذابیت های خاص خودش به پایان رسید و شانزده تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی مشخص شده اند.

بازیکنان بارسلونا در فصلی که گذشت، در رده باشگاهی عملکرد و دستاورد ویژه ای نداشتند و حالا به دنبال این هستند که به همراه تیم ملی خود در یورو 2024 به موفقیت برسند.

کریستنسن در تیم ملی دانمارک نماینده بارسلونا است. ژائو فلیکس و ژائو کانسلو در تیم ملی پرتغال، بازیکنان بارسلونا هستند. البته باید تکلیف این دو بازیکن در بارسلونا برای فصل پیش رو مشخص شود.

لامین یامال، فران تورس، پدری و فرمین لوپز، بازیکنان اسپانیایی بارسلونا هستند. لامین یامال در این تورنمنت بسیار مورد توجه بوده است چرا که او تنها شانزده سال سن دارد.

تراشتگن و گوندوغان نماینده های بارسا در تیم ملی آلمان هستند. البته مانوئل نویر دروازه بان اصلی تیم ملی آلمان در یورو 2024 است. ژول کنده هم مدافع فرانسوی بارسلونا است.

1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار