menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 رسمی؛ مهاجم قهرمان یورو 2020 راهی تیم فابرگاس شد

رسمی؛ مهاجم قهرمان یورو 2020 راهی تیم فابرگاس شد

پایگاه خبری فوتبالی - آندره آ بلوتی، مهاجم تیم آ اس رم که به طور قرضی در باشگاه فیورنتینا حضور داشت، به طور دائمی راهی تیم کومو شده است و به این ترتیب در فصل آینده زیر نظر سسک فابرگاس کار خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، کومو تیمی است که به تازگی به رقابت های سری آ ایتالیا راه پیدا کرده است و فصل آینده را با مربیگری سسک فابرگاس در لیگ ایتالیا حضور خواهد داشت. این تیم در حال تقویت خود است تا بتواند با غول های سری آ رقابت کند. حالا باشگاه کومو، آندره آ بلوتی را از آ اس رم خریداری کرده است.

آندره آ بلوتی با قراردادی به مبلغ 4.5 میلیون یورو از آ اس رم به کومو پیوسته است. باشگاه آ اس رم با انتشار بیانیه ای این انتقال را قطعی کرده است. آندره آ بلوتی قراردادی دو ساله با تیم کومو بسته است و به این ترتیب تا سال 2026 در خدمت این باشگاه خواهد بود.

آندره آ بلوتی در رقابت های یورو 2020 که البته به خاطر همه گیری بیماری کرونا در سال 2021 برگزار شد، یکی از اعضای تیم ملی ایتالیا بود و با هدایت روبرتو مانچینی توانست قهرمان جام ملت های اروپا شود. بلوتی در حال حاضر سی سال سن دارد.

1471

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار