menu
نصب فوتبالی
استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور لیگ برتر خلیج فارس
 انگیزه کاوه برای فصل آینده؛ می‌خواهم باز هم با سپاهان قهرمان شوم

انگیزه کاوه برای فصل آینده؛ می‌خواهم باز هم با سپاهان قهرمان شوم

پایگاه خبری فوتبالی- کاوه رضایی بعد از یک فصل ناامید کننده با پیراهن تراکتور، در ابتدای لیگ بیست و سوم به سپاهان پیوست.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی در ابتدای لیگ بیست و دوم، پس از 5 سال لژیونر بودن تصمیم به بازگشت به لیگ ایران گرفت. او ابتدا می‌خواست به باشگاه استقلال بپیوندد و در تمرینات این تیم نیز حاضر شد ولی به دلیل پر بودن لیست استقلال نتوانست قرارداد خود را نهایی کند و سرانجام در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۱ با قراردادی یک‌ساله به باشگاه تراکتور تبریز پیوست. او در طول نیم فصل اول، 6 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد و یک بازی را نیز از روی نیمکت دنبال کرد. رضایی در پایان هفته شانزدهم نیز با فسخ یک طرفه از تراکتور جدا شد و در طول 6 بازی که به میدان رفت تنها دو بار گلزنی کرد تا آن فصل را با همین تعداد گل به پایان برساند.

رضایی نیم فصل دوم لیگ بیست و دوم را نیز بدون عضویت در باشگاهی پشت سر گذاشت و در ابتدای لیگ بیست و سوم به سپاهان پیوست اما در پایان نیم فصل به دلیل مشکلات باشگاه در زمینه سقف قرارداد، قرارداد او و چند بازیکن دیگر با اصفهانی‌ها فسخ شد که دوباره بعد از توافق، به این تیم بازگشت و نیم فصل دوم را نیز در جمع طلایی پوشان توپ زد.

کاوه رضایی در 22 بازی که در لیگ برتر به میدان رفت موفق شد 5 بار گلزنی کند که یکی از این 5 گل، تنها گل بازی سپاهان در برابر آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم بود تا رضایی برای تیمش یک گل 3 امتیازی زده باشد. او همچنین پس از 9 سال، دوباره پایش در جام حذفی ایران به گلزنی باز شد و موفق شد یک بار دروازه استقلال ملاثانی را در مرحله یک شانزدهم نهایی باز کند تا به این ترتیب تعداد گل‌های خود را در فصلی که گذشت به 7 برساند. او تا پیش از این گلش در جام حذفی، آخرین بار با پیراهن ذوب آهن و در فینال جام حذفی در 11 خرداد 1394 موفق به گلزنی در این رقابت‌ها برابر نفت تهران شده بود.

مهاجم 32 ساله سپاهانی‌ها همچنین چند روز پیش و پس از قهرمانی با سپاهان در جام حذفی، در واکنش به پیشنهاد تیم‌های عربی گفته: «کجا بروم تازه به ایران برگشته‌ام! می‌خواهم در سپاهان بمانم و با این تیم به قهرمانی‌های دیگری برسم.»


7899

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار