menu
نصب فوتبالی
پاری سن ژرمن منچستریونایتد رئال مادرید بارسلونا بایرن مونیخ منچسترسیتی لیورپول چلسی آرسنال یوونتوس لیگ برتر انگلیس لالیگا اسپانیا لیگ قهرمانان اروپا
 عکس؛ لحظه‌ای که امباپه با بینی شکسته خود شوخی کرد

عکس؛ لحظه‌ای که امباپه با بینی شکسته خود شوخی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه شب گذشته در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی هلند درون ترکیب تیمش قرار نگرفت چرا که دیدیه دشان تصمیم گرفته بود که روی او ریسک نکند و به او استراحت بدهد.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی فرانسه و تیم ملی هلند در دومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کیلیان امباپه در بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی اتریش بود که دچار مصدومیت از ناحیه بینی شد و دچار شکستگی از این ناحیه شد. امباپه با یک ماسک ویژه به تمرینات خود ادامه داد و به نظر می رسد که در ادامه تورنمنت هم قرار است که با ماسک بازی کند.



شب گذشته و در پایان بازی، کیلیان امباپه که سوژه عکاس ها شده بود و در طول بازی تصاویر زیادی از او گرفته شد، با بینی شکسته خود شوخی کرد و آن را فشار داد تا به این ترتیب یک بار دیگر تبدیل به یک سوژه برای عکاس ها شود.

بازی بعدی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی لهستان است و باید دید که کیلیان امباپه در این بازی درون ترکیب ابتدایی دیدیه دشان قرار خواهد گرفت یا برنامه دشان این است که از امباپه در دور حذفی استفاده کند.


1470

منبع: فوتبالی
نتایج زنده مشاهده جدیدترین اخبار